Tävling - Spotify

Sandra skickade en inbjudan om Spotify till mig för ett par veckor sedan! Jag tycker Spotify är ett utmärkt program där ett finns massor av musik och det bästa - det är gratis! Nu har jag en inbjudan som jag tänkte lotta ut här i bloggen. Så om du är intresserad av vinna den skriver du en liten motivering till varför just Du skulle vinna den. Antingen skriver du den i en kommentar här, laddar upp det på din blogg och länkar det i en kommentar här eller så skickar du ett mejl till [email protected]. Sista dag är 27 December!

Glöm inte att ge fler förslag på kategorier HÄR

Kommentarer
Postat av: minaya

Spotify är grymt. Kul att det kommit ut nu.. Jag har det sedan ca 1 år tillbaka, den Beta versionen. Revolution!

Kikar annars runt lite bland musikbloggar. Kul med andra som skriver om musik också.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och kommer få ett gott nytt år.



Minaya

2008-12-26 @ 15:48:45
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0