Årssammanfattning

                                     

Bästa konserten:
The Ark var en väldigt speciell konsert eftersom den var den enda som de hade i Sverige under året. Men den var inte den bästa konserten. Det var Coldplay! 

Bästa låtarna: Shit, det är jättesvårt!! Men kanske "Geraldine" och "Daddy's Gone" med Glasvegas!

Årets skiva: Det får nog bli Moto Boys CD

Årets överraskning: Kanske att Coldplay kom till Sverige, och att jag köpte biljetter till en konsert till med dem.

Årets värsta konsert:
Familjen!! Då passade jag på att gå och äta!

Årets bild:
(som jag har tagit då) Det är den ni kan se högst upp i inlägget. Jag blev väldigt nöjd med den!

Årets miss:
Jag har missat Håkan Hellström mitt på öppen gata två gånger. Andra gången blev liiiite pinsamt också!!

Årets nya upptäckt:
Mando Diao. Okej, jag vet att de har funnits länge, men det är först i år som jag har börjat lyssna mycket på dem.

Grattis Annette som vann Spotify-tävlingen!

                                                                                      GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Visst väl att du skulle välja Moto Boy till årets skiva. Kul att läsa listan! :O)

2008-12-30 @ 22:11:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256
Postat av: Moa

Åh snygg bild! :D

2008-12-30 @ 22:51:00
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0