Mando Diao


Bäst: Fick Gustavs plektrum

Sämst: Inget förutom att ljudet var lite dåligt ibland

Bästa låt: Long Before Rock'n Roll

Betyg: 4


Efter regnet gick jag och F, som hade kommit till tältet också, fram till scenen igen och väntade på Mando Diao som skulle börja klockan 10. Prick klockan 10 kom de in på scenen och då började folk tränga sig och jag kunde få en plats på första raden i mitten! De var precis så där rockiga och svängiga som jag trodde att de skulle vara. Men jag saknade fler låtar som man kände igen. Det som är lite annorlunda med Mando Diao är att de har två sångare som turas om att sjunga. De pratade inte så mycket mellan låtarna utan de enda de som var lite längre än: Mår ni bra S-vall? var att de vi ville ha fram nya duktiga människor som skulle var duktiga på det de var intresserade av. De körde i lite drygt en timma och behöll samma härliga energi hela vägen genom konserten. Jag visste faktiskt inte vem Gustav i bandet var, men fick sedan reda på vem det var. Jag kan säga som så, att få hans plektrum var ju inte helt fel! ;)
Du kan se mer bilder på Mando Diao HÄR och också se bilder från bland annat Hardcore Superstar, Amanda Jensen, Crashdiet mm.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh du vet hur avundsjuk jag är.. Gustaf är ju min favvo :/ Men jag kanske lyckas en annan gång! Jätteroligt att du fick det..



Jag tyckte ju såklart att The Band var den bästa låten.... !

2008-07-13 @ 13:53:02
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Sofie

(Gustaf stavar med f) Du har fått till riktigt bra bilder!

2008-07-13 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0