CD vs Nedladdning


Det är många artister som funderar på hur de ska lösa problemet med nedladdning. Nu senast är det The Ark som funderar över framtiden och ev skivsläpp trots att "Prayer For The Weekend" sålde väldigt bra. Marit Bergman har löst problemet genom att släppa en låt i månaden på hemsidan. Personligen så föredrar jag att ha en CD. Kanske är det just det där med att man får med texterna och ett speciellt omslag. Men jag laddar ju också ner låtar om det är en enstaka låt jag vill ha, men gillar jag artisten så köper jag hela skivan. Jag hoppas att Ark fortfarande kommer ha kvar möjligheten att köpa en CD-skiva, men jag förstår ändå om de kommer att lösa det på något annat sätt.

Vad tycker ni? CD eller Nedladdning?


Kommentarer
Postat av: marina

Både och! nedladdning är ju bra på det sättet att man får ett provsmak på det man funderar på att köpa. & sen kan man ladda ner inte så kända artister som itne har någon skiva än. så båda är bra (:

2008-06-29 @ 16:28:48
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0