M A Numminen



M A Numminen var på Sommarkrysset i fredags. Han sjunger "Gummiboll". Jag såg honom på "Allsång på Skansen i somras och höll på att skratta ihjäl mig. Det kanske var roligare eftersom jag såg det med en kompis, men han är så knasig. I fredags var han som sagt på "Sommarkrysset", men han sjöng inte "Gummiboll". Utan han gjorde en egen version av Lena Philipssons "Det gör ont"!!! Den var minst lika rolig, men tyvärr ligger den inte ute på Youtube än. Så istället får ni se när han var på "Allsång på Skansen" i somras!! Lägg märke till hur hans röst hoppar när han sjunger!! ^^

Kommentarer
Postat av: Adore

(8) SOm en gummiboll kommer jag tillbaks till dig... lalala (8)
Yeeeaaay ^^

2008-05-25 @ 22:33:18
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0