CD - Never Seen The Light Of Day

                              

Jag köpte som sagt Never Seen The Light Of Day förra veckan på Bengans. Jag har nu hunnit lyssna igenom skivan och fått en uppfattning om den och tänkte därför dela med mig lite om vad jag tycker.  Eftersom jag har hört många andra låtar av Mando Diao och fått en uppfattning om andra album, så gör inte den här skivan ett särskilt stort intryck hos mig. Jag blir lite besviken eftersom jag hade förväntat mig attt några av låtarna som jag inte hade hört från skivan skulle vara något extra, men det var de tyvärr inte. Men skivan saknar inte bra låtar för det. En av mina absoluta favoritlåtar, "Never Seen The Light Of Day", finns med på skivan. "Gold" och "Train On Fire" är också mycket värda att lyssna på. Det är också något mysigt över låten "Dalarna". Men ska ni köpa en skiva med Mando Diao är det bättre att satsa på Hurricane Bar, Bring'em In eller varför inte den senaste skivan? För tyvärr så är inte denna lika bra som jag hade hoppats på. 

Kommentarer
Postat av: Jackie

Jag tyckte samma sak först, men den växer ju mer du lyssnar. Deras vackraste och mäktigaste skiva :)

2009-04-27 @ 08:42:40
URL: http://musicmaestros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0