2009

Okej, nu är det dags att göra en liten sammanfatting av året. Tyvärr så har jag inte bilder på allt, så ni får hålla tillgodo med detta, haha!


I mars åkte jag till Malmö för att se Jesus Christ Superstar! Himla bra var det!


Sahara Hotnights såg jag i april. Lite överskattat måste jag säga faktiskt....


Sedan var det dags för underbara Peace and Love. Mando hade signering. Great!


Pete Doherty! Even more great!


Helt sjukt vad många bra band man fick se på 3 dagar. Här var det Sugarplum Fairy!


Sedan blev det, kind of, spontanresa till Arvika. Så sjukt värt var det!


Dansa konstant i 1.5 h, i 30 graders värme och på tom mage är inte det bästa, haha!


Gustaf Norén


Coldplay på stadion! Fjärilskonfetti! Behöver nog inte säga mer!

Några fler av artisterna/banden som jag har sett i år:
Those Dancing Days
Melody Club
Frida Hyvönen
Johnossi
Keane
Babyshambles
White Lies
Jenny Owen Youngs
Regina Spektor


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: josefine

åh vad fina bilder :D

jaaa pnl ägde rumpa!

2010-01-03 @ 19:49:01
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0