Those Dancing Days!


Bäst: deras härliga dansvänliga musik
Sämst: dom svettiga killarna bakom mig
Bästa låt: Hitten
Betyg: 2 av 5

Igår var jag och såg Those Dancing Days med ett par kompisar. Tjejer med mer energi får man nog leta efter! Innan Those Dancing Days spelade såg vi ett lokalt band som hette Majestic Mojo. Mycket bra! De fick publiken med sig och hade bra energi. Sen vad dags för Those Dancing Days och jag fick ett par svettiga killar bakom mig som dansade konstant under hela konserten. Jag tyckte dock inte att det var lika kul. Jag hade haft massor att göra hela dagen och var trots allt ganska trött. Under de första låtarna tyckte jag att det var jättebra, men efter ett tag började man vilja ha lite mer variation i låtarna -  det var samma hela tiden kändes det som. Men dom låtarna kom aldrig så efter ett tag trötnade jag faktiskt. Mitt betyg blir därför inte så högt. Hade det varit det hade tjejerna fått mycket högre betyg för bra är de, det är det ingen tvekan om.
Fler bilder kan du se HÄR

      
Bild 1: Det var en liten kille som satt på catwalken som gick ut från scenen. Han verkade gilla bandet!
Bild 2: Sångaren i Majestic Mojo
(klicka på dem för att se dem i större format)

Kommentarer
Postat av: Adore

Härliga bilder Miss V! :)

2009-02-08 @ 23:05:53
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 11:56:07
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag tycker inte att TDD var så bra när jag såg dem. Precis som du skriver blir det för lite variation. Vet inte om jag håller med om att de har så mkt energi. Jag tyckte helt enkelt att de var ganska platta.

2009-02-11 @ 15:29:40
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: nej?! dom kan väl inte vara seriösa? :o hennes röst, det lät som om hon skulle dö medans hon sketner sig av rädlsa för hennes röst var så hes!

Den sög rent ut sagt! :p

2009-02-11 @ 20:44:47
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0