Mando Diao - Give Me Fire

                             
Så var det dags för mig att skriva vad jag tycker om Give Me Fire. Jag måste säga att jag gillar verkligen skivan. Den växer och växer för varje gång man lyssnar på den. Men som vanligt finns det ju några låtar som man gillar mer än andra och den här gången har jag "Blue Lining, White Tranchcoat", "Gloria", "Maybe Just Sad" och "Come On Come On" som favoriter. Det kanske verkar vara för många låtar att ha som favoriter, men faktum är att jag gillar alla dom låtarna på olika sätt. "Maybe Just Sad" var nog den låten som jag fastnade för först men nu är det "Come On Come On" som gäller. Sen måste jag faktiskt säga en sak! "High Heels" är egentligen ingen bra låt, men den har något i sig som gör att man får den på hjärnan i alla fall. Så nu var det sagt! Fast det är ju i och för sig min mening som relativt nytt fan av Mando Diao. De som har varit det längre verkar ju gilla den väldigt mycket. Nu är det bara att hoppas att vi får se Mando Diao på olika festivaler i Sverige i sommar så de får chans att framföra detta mästerverk.

Kommentarer
Postat av: Petronella

De är så sjukt bra ! ; D jag blir galen!

2009-03-02 @ 20:01:38
URL: http://wanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0