Surprise!

Okej nu är det dags för den lilla överraskningen! Jag och Amanda ska tillsammans ha en musikblogg!! Va?, kanske ni tänker, ska den här bloggen läggas ner? Nej det ska den inte! Jag har en liten sak på g här med , men jag ska fundera lite till på den. Självklart kommer det att bli svårt att skriva om musik på två stycken samtidigt, men jag ska ge det en chans i alla fall! Jag tycker det var väldigt roligt att Amanda frågade om jag ville göra detta tillsammans med henne. Så jag hoppas att ni följer mig på båda bloggarna. 

Den nya bloggen heter www.nodecorum.blogg.se - kika gärna på den!

Kommentarer
Postat av: Marina

hahah, sorry ;)

Men om det känns bättre ..

så är du också söt ;D

2009-01-07 @ 09:47:19
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0