Svar på frågor

Om du fick välja precis vad du vill precis vad du vill, vad 
skulle du då vilja ha/göra?

Oj, shit vad svårt!!! Jag vet faktiskt inte riktigt. Men jag
skulle nog vilja resa någonstans. Så pengar att resa för kanske?

När och hur upptäckte du The Ark?
Jag upptäckte dem 2002 tror jag. "Tell Me This Night Is Over"
var med på någon "absolute...."-CD. Jag älskade den låten
då och började även lyssna på flera andra låtar. Men det var
nog först 2007 som jag blev riktigt fast.

Och vilket är ditt bästa minne med dem?

Konsert i Rottneros 2007 tror jag.

VEM ÄR DIN FAVORIT I MANDO DIAO? (hahahahahaha)
Haha jadu Amanda! Egentligen gillar jag inte riktigt att säga
"favorit" faktiskt. Men Gustaf är ju inte helt fel ;D

Vilket är det bästa utländska bandet enligt dig?
Coldplay

Vad ska bli roligast att se på P&L?
Det kommer verkligen massa grymma artister/band dit i år.
Mando Diao ska bli väldigt roligt att få se igen. Babyshambles,
 The Kooks, Sugarplum Fairy och Keane ska det också bli kul
att se!

Om du fick önska vem som helst till P&L - vem skulle det va?
The Ark eller Coldplay

Bästa konserten du varit på?
Oj vad svårt. Det finns flera som har varit på bra på olika sätt.
The Ark,
Rotteros (2007) och Coldplay, Globen (2008) är nog
de bästa....tror jag.

Har Victor kommit än?? ;)
Nej tyvärr, men jag lovar att höra av mig när han kommer ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina svar :)

Nu börjar p&l verkligen närma sig : D

Jag längtar så mycket efter The Kooks och Mando Diao :)

2009-06-14 @ 10:20:31
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, vi pratar verkligen inte om ngt annat än P&L, vilket iförsig är förståligt!

2009-06-15 @ 21:23:11
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0