P&L imorgon

Nu är allt (i bästa fall) packat och klart! Imorgon bitti bär det av mot Borlänge och Peace and Love. Det kommer bli 2 grymma dagar. Det är jag säker på! Jag ska ju liksom se Pete Doherty, Babyshambles, Mando Diao, Keane, Melody Club, Sugarplum Fairy mm. Men det är verkligen synd att The Kooks har ställt in sin konsert. Johnossi kommer istället för dem, men det känns inte lika kul. The Kooks var ett av banden som jag verkligen såg fram emot att se. Hoppas inte att Pete och Babyshambles ställer in nu bara!
Jag kommer att försöka uppdatera någon gång från Borlänge, men vi får se. Bilder får nog vänta tills jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Men Johnossi skall ni vara glada för, ett riktigt bra band det, lika så live! :)

2009-06-24 @ 23:49:32
URL: http://musicmaestros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0