LONDON


On my way to London...


Man fick hjälp att titta när man skulle gå över gatan.


Big Ben


Det fanns massa telefonkioskar, men jag såg aldrig någon ringa...!


Finaste övergångsstället!


Man kunde skriva där om man ville (vid Abbey Road), jag gjorde dock inte det eftersom det var några klottersanerare där som ändå skulle ta bort det :(


Mysigt fikaställe där! Och en 40-årig britt med sin dotter som hade en viss förkärlek till svenskar, hmm...


Skönt för mina grannar att vi inte har sånt i Sverige!!!




Vi promenerade i Hyde Park


De fina dubbeldäckarna!! :)

Wiho! Där fick ni se lite bilder. Resan var mycket lyckad i alla fall. Hittade bland annat världens finaste musikaffär.
Har ni varit i London? :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va skoj att se bilder från resan! :OD Jag har varit i London en gång, men det är snart 10 år sen.

2009-11-05 @ 19:24:24
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0