Nothing without you



Mando Diao har nu släppt en ny singel, Nothing without you plus en video till låten. Ni kan se och höra här ovan. Kvalitén är inte den bästa, men men, jag hittade ingen annan.

Vad tycker ni om låten och videon? Själv så tycker jag att den blir bättre och bättre faktiskt. Jag var inte så imponerad första gången jag hörde den, men den växer. Videon är mycket bättre än Mean Street-videon (den gillade jag inte så mycket). Lite mysigt när det varierar med vinterbilder och fina bilder på Mando!
(Tack Sophie för att du länkade)

Kommentarer
Postat av: Sona

TACK! En av de första som kan hålla med mig om att Mean Street videon inte var bra. Hade förväntat mig så mycket mer, typ... En fin Wildfire-liknande video! Men låten är ju fortfarande fantastic!

2009-11-30 @ 13:56:21
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0