About a guy who owned the world but no women

Satt och läste intervjuer med Victor Norén häromdagen. Fråga mig inte varför!

Är du mörkrädd?

- Ja, faktiskt. Om jag är ensam i ett stort mörkt hus där det är alldeles svart. Jag förstår inte varför, det är ju inte farligare än om det är tänt. Men jag tenderar att sova med tänd lampa om jag är ensam i ett stort hus.

Du slog igenom redan som 18-åring. Har det gjort dig till en bortskämd snorunge?

- Haha, kanske. Jag blir nästan fördummad av mina betjänter, jag behöver inte göra någonting själv. När jag var på semester med min flickvän häromveckan kändes det konstigt att själv behöva vänta på min väska vid rullbandet. Jag är väl lat antar jag.

Hur är du som pojkvän?

- Underbar. Jag älskar tjejer, därför har jag helst inte tjejkompisar eftersom jag på något sätt attraheras av dem. Så är det med killkompisar också. Det är ju något i deras personlighet som tilltalar mig, eftersom jag väljer att umgås med dem. Men med tjejer känns det bara jobbigt, varför inte bara bli tillsammans?

 

Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahha love it!!!!!!!!!!

2010-04-17 @ 17:49:59
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha vilken underbar interjuv!

2010-04-19 @ 17:49:02
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Åh tack! Du verkar ha bra musik smak du me :)



Ja visst längtar man efter hans skiva, men tills att den kommer ut får man väl nöja sig med hans myspace ;)

2010-04-19 @ 18:10:34
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0