Livelöpet

Jag har inte hunnit kommentera detta. Först tyckte jag inte riktigt om idén, konserter ska ju upplevas live. Men ju mer tiden går desto mer börjar jag gilla det. Kanske är det det faktum att jag kan få se Mando en gång till, bra eftersom jag inte kan åka till Zürich. Men jag ska såklart se Ark också och eventuellt Robyn (se länken tidigare för att se vilka artister som är med mer). Det ska bli spännande att se hur det här kommer funka. Som publik kan man tydligen kommunicera med artisten som uppträder i en studio.

Mando Diao - 17/8
The Ark - 20/8
Robyn - 24/8


Till varje konsert kommer det att släppas 20.000 biljetter. Biljetterna kommer att släppas på lördag klockan 12.00.
banner_md_digital_live.jpg


Kommentarer
Postat av: maria

Ska man köpa biljetter eller? Hjääälp :) Förklara för mig, fattar ingenting! Haha

2010-08-13 @ 01:24:36
Postat av: Musicinmylife

Maria: ja man kan säga att du köper biljetter (men de är gratis). De kommer att släppas på samma sätt som till en vanlig konsert. Jag tror att Aftonbladet kommer lägg upp mer info snart :)

2010-08-13 @ 10:47:42
Postat av: Malin

Jag tyckte också att det lät lite skumt, det känns liksom som att det skulle va samma sak som att titta på en inspelad konsert, men tydligen inte. Jag ska också se Mando och Robyn, hoppas de är bra ;)

2010-08-16 @ 21:06:14
URL: http://malinhello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0