THE ARK - GRÖNA LUND



Bäst: Slutet av konserten, det blev bättre och bättre
Sämst: Vad hände ibörjan?
Bästa låt: It Takes A Fool To Remain Sane eller Hygiene Squad
Bety
g: 3 av 5

I förrgår (19/8) var det dags för att se The Ark för tredje gången i sommar, denna gången på Gröna Lund. Fick plats längst fram, lite till höger om mitten. Väldigt bra!



Trots att den förra konserten jag såg, på PIP, var otroligt bra så hade jag inte så höga förväntningar på konserten. Och det var kanske bra. För jag tyckte inte alls att inledningen var så bra. Jag älskar annars Take A Shine To Me som är den låt som de börjar med, men den var tyvärr inte alls så bra som jag hade hoppats på på Gröna Lund. Kanske var det jag som var trött efter köande, vad vet jag.



Men som tur var så blev konserten ändå bättre och bättre. Som allra bäst tyckte jag att den blev under It Takes A Fool To Remail Sane. Men även under One Of Us Is Gonna Die Young, Hygiene Squad och Calleth You, Commeth I så syndes lite av den arken som jag såg för ett par veckor sedan.



Men jag fick trösta mig med att jag fick Martins plektrum också. Förra gången fick jag Jepsons. De ligger fint på min musikhylla nu!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Bra bilder!!

2010-08-22 @ 12:06:26
URL: http://novasophia.blogg.se/
Postat av: Adore

Love, Love, Love, Love <3

2010-08-22 @ 17:48:18
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0