Ola om I just wanna (sing a song called:)

Jag tycker att den här sången säger allt. Den är en slag programförklaring för vad jag vill säga och vad jag vill göra med mitt artistskap. Den heter helt enkelt I just wanna (sing a song called:), vilket blir en spännande metacirkel där. Det förstår ju ni som är såna där kulturkonsumenter. Ni vet ju vad meta är till exempel. Ni vet att jag inte talar om något slags fiske eller nått sånt. Vad däremot kanske inte alla inser, till exempel jag, som inte riktigt hänger med i allting som händer i detta vulgodigitala samhälle. Så är det så att jag tyckte att det så tjusigt med det här att den heter I just wanna, och sen inom parentes, sing a song called, kolon. Så blir det den här metacykeln som vi pratar om. Men vad jag då inte tänkt på är att det blir en smilie på slutet. Så när jag skickar sms om den här låten, så blir det en sån där jävla smilie på slutet! Jag hatar smilies! Jag hatar dem som pesten! Jag har helt plötsligt skrivit en låt, som i alla fall enligt T9, innehåller en smilie.
Fuck T9, nu kör vi den här låten!

Ola Salo

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, kära Ola <3

2010-02-14 @ 13:31:29
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: Ellie

Haha jag kommer ihåg det där, det var det bästa på hela kvällen xD

2010-02-14 @ 15:18:32
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0