P&L - torsdag



Torsdagen började med Vampire Weekend, som jag har längtat efter dem. Stod ganska långt fram, men efter jag fick höra A-Punk gick vi längre bak och hamnade till slut i öltältet. Sedan var det dags för The Kooks att spela. Eftersom jag inte hade stått och köat så hamnade vi ganska långt bak. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Efter att ha hört några fina låtar fick jag för mig att jag ville . Gå från The Kooks. Vad hände liksom? Anyway, jag ville se Goodlooking Trash så vi gick dit och jag kom på andra raden i mitten. Gud vad bra de var.



Jag tycker nog att de var torsdagens bästa konsert! När de hade spelat klart mötte jag upp några andra vänner och gick för att vänta på att Robyn skulle börja. Vi såg bara några låtar, men det vi såg var jättebra. Sedan gick vi och tittade på The Cribs (dåliga). Jag gick tillbaka till Utopia, lyssnade lite på Kent, fick höra "Socker" och sedan gick jag och mina vänner för att sova.

Kommentarer
Postat av: Celine

The Cribs var asbra ju kära Viktoria!!!! Och Kooks var bäst <3 åh. peace & love över huvudtaget var bäst! sjukt surt att jag fick lyssna på vampire från andra scenen, men det var värt det. fast lite ont gjore're ju.

2010-07-07 @ 00:09:45
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0