Spelschema P&L

Spelschemat till P&L är släppt och jag tycker att det är så där.

Torsdag: Bara 15 min mellan Vampire Weekend och The Kooks. The Kooks krockar med Goodlooking Trash, så ska jag se hela konserten med The Kooks kan jag bara se en kvart av den andra. Sedan blir det nog Robyn och Kent.

Fredag: Har inte riktigt bestämt alla som jag ska se på fredagen, men The Hives är det klart att jag måste se. Sedan hade jag hoppats att kunna se Fibes, Oh Fibes!, men de slutar samtidigt som The Ark börjar så jag tror tyvärr jag missar dem.

Lördag: Dagen börjar med Okkervil River och fortsätter sedan med Johnossi. Sedan kommer problemet att det bara är 15 min mellan Johnossi och Mando Diao. Men jag ser förmodligen bara början på konserten för att få en bra plats under Mando. Sedan avslutas festivalen med Shout Out Louds och Jay-Z. Lite synd att Mando inte spelar senare på kvällen, men Jay-Z är i och för sig lite större.

Kommentarer
Postat av: leone

jag kommer springa runt som en galning på peace & love för att hinna med allt. det är synd med goodlooking trash eftersom att det hade varit väldigt kul att få se dom igen.

fast så länge julian casblancas inte krockar med någon är jag glad

2010-06-23 @ 18:54:26
URL: http://frejaleoneandromeda.blogg.se/
Postat av: dena

WIEEEEEEEEEEEE P&L!!!!!! THE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-25 @ 01:54:39
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0