KONSERT: JOHNOSSI

I fredags var jag och såg Johnossi. Det var tredje gången jag såg dem och jag måste säga att det var tredje gången gillt. Herregud vad bra det var! Kul att få uppleva en riktigt bra konsert utan att det är sommar och festival. Enda jobbiga var väl att det var sagt att de skulle börja spela 22.00. Okej, man vet ju att de nästan aldrig går på scen i tid, men att de skulle börja 1.5 h senare var lite väl mycket. Speciellt eftersom det var jättetrångt (helt galet vissa stundar, nästan som vissa konserter på Peace).

2010-11-08 - JOHNOSSI från Cirkus

Bild från Rockfoto när de spelade på Cirkus

Förut (för 1-1.5 år sedan) tyckte jag att Johnossi var ett väldigt överskattat band. Men, precis som när det gäller Oskar Linnros, man kan ändra sig!

Kommentarer
Postat av: s

Tack Viktoria för dina fina kommentarer!



Kram



PS. Din bloggdesign är så himla häftig!

2010-11-25 @ 18:51:21
URL: http://stonewalls.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tivolirock är den bästa spelning de gjort som jag sett. Den var grym!!

2010-11-27 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0