MTV Unplugged

Igår sändes MTV Unplugged med Mando Diao och herregud vad bra det var!! Visst, jag trodde att det skulle vara bra, men att det skulle vara så här bra? Gustaf sjöng "High Heels" tillsammans med Juliette Lewis (som jag såg i somras, men inte fattade vem det var) och så sjöng de "Song For Aberdeen", himla fint! Idag ska albumet släppas, men jag får nog inte mitt ex för ens på måndag! (vad är felet med cdon.com som aldrig lyckas skicka ut skivor samma dag som de släpps?) Men man kan nu lyssna på "Down In The Past" på Spotify ----> KLICKA
Setlist:
Long Before Rock'n'Roll
Losing My Mind (ny låt, inte så märkvärdig tycker jag)
Gloria
Song For Aberdeen
All My Senses
Mr Moon
Dance With Somebody
High Heels
Down In The Past
God Knows

Update: Nu finns hela skivan på Spotify ---> KLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0