Manic Street Preachers till PIP

Jag visste inte om jag vågade tro på Putte I Parkens bandsläpp igår eftersom det var första april. Manic Street Preachers liksom. Kesha vore även lite fränt att dansa till med härliga festivalvänner. Kanske får göra ett besök i Karlskoga i sommar. Nu får faktiskt Peace and Love skärpa till sig med bandsläppen. Som det är nu är det PIP och Storsjöyran som drar.
Vi firar att det är lördag med några fina låtar med Manic Street Preachers:
Manic Street Preachers – Golden Platitudes
Manic Street Preachers – (It's Not War) Just The End Of Love
Manic Street Preachers – Some Kind Of Nothingness

Kommentarer
Postat av: inez

yyyyyyyran :):)

2011-04-02 @ 16:54:13
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/
Postat av: sona

dog faktiskt. älskade manics, det kommer bli så fantastiskt. (jag tänker alltså redan nu anta att jag kommer att åka dit haha så vi ses där) åh herregud.

2011-04-02 @ 21:56:42
Postat av: celine

och siesta!

2011-04-03 @ 18:04:05
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0