Rösta Rockbjörn

Nu är det dags att rösta på vilka som ska få Rockbjörnen och så här har jag röstat:

Årets kvinnliga liveartist

Lykke Li
Robyn
September
Tove Styrke
Veronica Maggio
Kommentar: Egentligen gillar jag ju Robyn mest, men det är bara att inse att det är Maggios år i år

Årets manliga liveartist
Danny Saucedo
Erik Saade
Håkan Hellström
Ola
Ulrik Munther
Kommentar: Finns väl bara ett val här...

Årets livegrupp
Hoffmaestro & Chraa
Maskinen
Roxette
Takida
The Ark
Kommentar: The Ark måste vinna, så är det bara. Tyvärr finns det väl en risk att Hoffmaestro kan vinna.

Årets genombrott
Daniel Adams-Ray
Eric Amarillo
Jailbreak Academy
Tove Styrke
Ulrik Munther
Kommentar: Jag gillar ju egentligen Snook mer än Daniel solo, men ähh

Årets svenska låt
Erik Saade "Popular"
In Flames "Deliver Us"
Mando Diao "Down In The Past (MTV Unplugged)"
Ola "All Over The World"
Veronica Maggio "Jag Kommer"
Kommentar: Egentligen är "jag kommer" som borde vinna, men fina Mando kan jag ju inte säga nej till...

Årets utländska låt
Adele "Rolling In The Deep"
Chris Medina "What Are Words"
Jedward "Lipstick"
Lady Gaga "Born This Way"
Tokio Hotel "Hurricanes And Suns
Kommentar: Vet inte vad jag ska tycka om det faktum att jag bara har hört två av låtarna och Adeles är riktigt bra!

Årets festival: Peace and Love

Årets konsert: The Ark, Palladium, Mars

Det finns ju även "Årets liveakt hårdrock" och "Årets liveakt metal", men där är jag nog inte rätt person att bedöma vem som ska vinna!
Vilka tycker ni ska vinna de olika priserna?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Men NEEEJ! Inte Håkan igen! Det är dags för Danny, äntligen! Han är en mycket bättre sångare, mycket bättre artist. På tiden att han får den!!!!

2011-08-13 @ 00:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0