Coldplay till Stockholm 2012

Idag läste jag om den fina nyheten att Coldplay kommer till Stockholm igen 2012. De kommer närmare bestämt att spela på Stadion den 30 augusti.

Jag har ju sett Coldplay 2 gånger tidigare, Globen 2008 och Stadion 2009. Det är helt klart några minnesvärda konserter och de är helt underbara live. Första gången hade jag sittplats och andra gången stod jag längst fram (!). Helt oslagbart att stå längst fram trots att det funkar finfint att sitta också. Jag kan ju också berätta att jag har en trumpinne tillhörandes deras trummis på min musikhylla. Inte helt fel!

Tyvärr missade jag dem när de spelade i Göteborg i somras, men jag ska fundera på om det inte får bli tredje gången gillt i sommar. För er som är intresserade av att gå så släpps biljetterna kl. 09.00 den 14 dec.

Bild från konserten 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0