KONSERT: THE CONCEPT

Igår var jag och såg The Concept. Jag kände knappt till dem innan, hade bara läst lite om dem på Facebook. Jag lyssnade i alla fall på dem på Spotify och det lät bra så jag bestämde mig för att gå. Jag blev inte besviken kan jag säga.

Dom låter som en blandning mellan The Strokes och Sugarplum Fairy tycker jag. Dom hade energi på scen och låterna var väldigt bra så jag och mina kompisar dansade för fullt hela konserten. Det är alltid kul att upptäcka nya band tycker jag, speciellt när man gör det när man ser dem live. Ni kan lyssna på deras senaste singel HÄR

http://westinpromotion.com/storage/The%20Concept%20-%20lgupplst.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1309252539764

The concept


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vem sjunger och vem spelar vad i bandet......??

2011-12-11 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0