My love's with you 'til the end

Jag fick massa fint i julklapp och några musikrelaterade saker till min glädje. Jag fick:

  • Spotify Premium i 1 år
  • Biljett till Rebecca & Fiona i februari
  • The Ark med Dalasinfoniettan (DVD)

Mycket fina saker som jag är jätteglad över. Men jag köpte även 2 saker till mig själv:

  • Mando Diao - Greatest Hits (CD)
  • Biljett till Jesus Christ Superstar på Göta Lejon

Det där sista blev ju en väldigt dyr julklapp, men jag är så himla glad över den!!! Ola Salo är med i den och jag såg den ju i Malmö och nu ska jag alltså få se den igen. Jag gav en biljett till pappa också som ångrade att han inte följde med och såg den tidigare. Han blev så himla glad när han öppnade paketet. Nu är jag mycket fattigare men åh så nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0