Music when the lights go out

Jag köpte ju en ny kamera förra veckan och jag tänkte att de första bilderna från den här skulle vara genom att jag visar lite (lite av musikdelen) av hur jag bor. Here we go:

Jag har flera fina affischer. Bland annat denna som följde med en Coldplay-kalender som jag köpte i London (<3)

En tavla som jag har gjort med fjärilar som flyger runt på konserter med Coldplay.

En liten del av min skivsamling. Här på bilden är det mina skivor med The Ark, någon Håkan Hellström, Lamont och Libertines och ett par Mando-skivor.

Mina fina plektrum! Jepsons (The Ark), Gustaf Noréns (Mando Diao) och Martin Axén (The Ark).

Det senaste tillskottet till min skivsamling - vinyl med Calle!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina plektrum o fin Calle-skiva. Om de inte trivs hos dig kan jag erbjuda dem husrum.....^^ ;)

2011-02-13 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0