Dags för Putte i Parken

Imorgon är det dags för årets andra festival för min del och den här gången är det Putte i Parken som gäller. Egentligen var det meningen att jag skulle ha åkt redan idag, men eftersom jag är fruktansvärt förkyld efter P&L, så är det bättre att vänta till imorgon. Som tur är så blir jag bättre och bättre så vi får hålla tummarna för att jag är helt back on track imorgon.

Inte nog med att jag ska på ytterligare en festival, jag har även foto/mediapass den här gången. Gissa om jag är pepp?! Jag kan knappt förstå att imorgon ska jag se Veronica Maggio, Manic Street Preachers (!) och The Ark. Förra veckan fick jag se 14 andra superbra konserter. Livet är ganska så fint just nu om man säger så!


Den bild som jag blev mest nöjd med från P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0