PEACE AND LOVE - ONSDAG

Nu är jag hemma från underbara dagar på Peace and Love. Eftersom det var tillåtet att ta med sig systemkameran in på området i år (woho) så har jag några hundra bilder att gå igenom. Det kommer komma ett inlägg för varje dag allt eftersom jag är klar med bilderna. Men vi börjar med onsdagen:

Onsdagen blev inte så mycket konsertfotande för min del eftersom jag stod en liten bit bak på de konserter jag såg. Efter att jag kom till Borlänge (2 timmar för sent, tack SJ) försökte jag skynda mig för att höra sista låten med Goodlooking Trash inne i stan, men jag missade tyvärr dem. Väldigt synd för de var så bra när jag såg dem på festivalen förra året. Jag mötte istället upp några vänner och satt och lyssnade på Paolo Nutini. Lagom start på festivalen måste jag säga. Men konsert nummer två - Lykke Li blev min favorit den första dagen och tillhör även bland mina favoriter på hela festivalen. Hon är verkligen en grymt duktig artist och jag och mina kompisar dansade som tusan en bit bak.

Sedan var det dags för Kings of Leon som avslutning. Jag tyckte den konserten var ganska tråkig och de var inte alls så bra som de borde vara eftersom de är så kända. Det var ganska lagom att området stängde klockan 01 första dagen eftersom jag var rätt trött efter resan. Man kan väl samanfatta den första dagen med att det kändes som en uppvärmningsdag för de kommande dagarna skulle bli så mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0