The apocalype is (almost) over

Igår upptäckte jag att jag är ledig en vecka längre än jag trodde. Hur bra är inte det liksom? Jag passar då på att bege mig till Göteborg för att se The Ark en näst sista gång på Liseberg. Underbart! Jag trodde att det skulle bli näst sista gången på Putte i Parken, men jag kände väl på mig att jag inte skulle nöja mig med det.

Nu är även det mesta (utöve dit- och hemresa) bestämt inför den sista konserten den 16:e september. Jag är säker på att det kommer bli grymt trots att jag inte kan bestämma mig för om jag gillar att sista konserten är på Gröna Luns eller inte?!
Vad tycker ni om att sista konserten är på Gröna Lund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0