It was Peace and Love, a festival down town

Jag sitter och försöker planera festivalsommaren lite så jag tänkte försöka göra en liten sammanfattning med vilka artister jag tycker festivalerna har lyckats med:

Peace and Love
M.I.A
Håkan Hellström
Mando Diao

Hultsfred

White Lies
Duck Sauce
Hoffmaestro
Johnossi

Arvikafestivalen
Inte något bra alls än

Way Out West
Robyn
(Inte släppt så många band)

Siestafestivalen
The Kooks (!!!)
Håkan Hellström
The Ark

Slutsatsen av det här är väl att Peace and Love borde verkligen ta och släppa något bra band nu. Jag har en biljett dit, men tycker inte att det är något jättebra band som drar än. Annars så överraskar ju Siestafestivalen. The Kooks. Herregud liksom! Nu är problemet bara att jag troligtvis inte kan åka.

Vilka festivaler har ni bokat än så länge?

Kommentarer
Postat av: moa

vill peace and love, hultsfred och wow men DÅ måste jag få ett jobb! haha

2011-03-15 @ 16:36:13
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: s

Men hallååå! Jag tycker att P&L har lyckats med Those Dancing Days också<3 Och Putte i Parken har verkligen lyckats med Wombats och Peter Bjorn and John. Hultsfred med Beady Eye och Suede!! Where the action is (fast det känns ju inte som en festival typ haha...) med Coldplay. Men det är ju förstås lättare för mig att komma på när sånt när jag ser vad du redan skrivit haha. Och glöm inte Fleet Foxes till WoW<3

2011-03-16 @ 00:18:31
URL: http://neonwilderness.blogg.se/
Postat av: celine

Varför kan du inte åka dit då? usch vad jag känner mig splittrad

2011-03-17 @ 22:36:43
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0