Xylo Myloto

Nu är jag back on track! Efter att ha haft extremt mycket att göra de senaste veckorna så tog jag långhelg och åkte bort och hämtade ny kraft. Promenader längs stranden, god mat och fint sällskap har helgen bestått av.

Jag passade även att ta igen lite och lyssna på ny musik som jag har missat, bl a Coldplays nya skiva Xylo Myloto. Major Minus (nedan) och Princess of China feat. Rihanna är mina favoritlåtar just nu. Jag kan inte komma ifrån att det känns som att jag har hört Major Minus innan. Jag kollade upp det och den har inte spelats live så jag har hört den. Mysko. För övrigt så tycker jag att skivan är okej, vissa låtar är riktigt bra, men en del är snarlika deras äldre låtar. Skivan finns tyvärr inte på Spotify än.
Har ni lyssnat på den? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: celine

Sv: Det var verkligen helt underbart, de är så sjukt snälla och roliga att det finns inte. Mina tankar upptas 24/7 av Luke Pritchard för tillfället haha

2011-11-07 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0