Junk of the heart


Okej, jag är nog sist med att påpeka detta: men fasen vad The Kooks nya album är bra! Jag satt på bussen för ett par veckor sedan och började lyssna på det. Jag tyckte inte att det var så bra då faktiskt, men när jag gav det en chans häromdagen började med att jag fastnade för Rosie. Jag lyssnade på den om och om igen och sedan kom jag på mig själv med att jag hade lyssnat igenom hela skivan och gillade det verkligen. Kalas ju! Det hade varit helt fel att se dem i Köpenhamn i början av november!

Favoritlåtarna:

Junk of the heart (Happy)
Rosie
Eskimo Kiss

Lyssna på hela skivan HÄR
Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: celine

åh, bäst <3

2011-10-30 @ 13:47:03
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0