The apocalypse is over

Jag har varit hemma i ett dygn efter den sista konserten med The Ark och jag har så otroligt mycket tankar. Jag tänker, som vanligt, skriva ett separat inlägg om konserten. Men jag tycker att vi tittar på det jag var med om så länge:

 

Det här klippet sammanfattar nästan allt. Det är helt underbart och jag kan inte titta på det utan att få tårar i ögonen. Speciellt Calleth You, Cometh I.

Det finns massa recensioner, bilder och videoklipp från konserten. Men jag tycker verkligen att ni ska se två klipp från Expressen och de underbara klippen, bilderna och texten på Kulturbloggen. De är det allra finaste tycker jag.

Återkommer när jag har samlat mina tankar till ett inlägg och redigerat klart bilderna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, jag såg dig faktiskt emellanåt under spelningen ;) Japp, nu kör vi!

2011-09-20 @ 14:15:58
Postat av: lollilockan

Vackert men sorgligt att det är över!

2011-09-29 @ 15:53:27
URL: http://lollilockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0