Londontips

Jaha, då blev det helt ändrade planer p g a bihåleinflammation. Det blev tyvärr inget London för mig eftersom jag har ont nu och vill inte ens tänka på hur ont jag skulle ha om jag skulle flyga. Jag är sjukt besviken kan jag säga. Men London har ju några saker som man inte får missa om man är musikintresserad. Här är 3 av dem:
  • Abbey Road - Det kända övergångsstället som Beatles gick över. Kul att ta kort när man själv går över.
  • HMV - Underbar skivaffär där det finns ALLT. Jag trodde att jag var där inne i 30 min, men var visst där i 3 h. Hittade b la Mando Diaos Mean Street EP och en bok om Pete Doherty.
  • Musikaler - London har hur många bra musikaler som helst. Förra gången jag var där så såg vi Chicago. Man får verkligen beslutsångest när man ska välja vilken man ska se för det finns så många bra.
Bild från 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0