P3 Guld 2012

P3 Guld gick av stapeln igår! Jag missade tyvärr galan, men jag såg några klipp nu i efterhand. Jag kan inte förstå hur Kapten Röd kunde vinna två priser. Någon som kan förklara det för mig? Den svenska björnstammen vann också två priser. Ett hade räckt. Nej jag tycker Veronica Maggio, Rebecca & Fiona och Timbuktu skulle ha fått priser istället!! Inte rätt vinnare på den här galan. Här är alla vinnare:
Årets grupp: Deportees
Årets pop: Syket
Årets artist: Kapten Röd
Årets hiphop/soul: Ison & Fille
Guldmicken: Kapten Röd
Årets dans: L-Wiz
Årets låt: Vart jag mig i världen vänder
Årets rock/metal: Graveyard
Årets nykomling: Den Svenska Björnstammen

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fattar inte heller det......

2012-01-25 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0