Singing 'bout the city

The Voice började ju igår och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Jag trodde att det skulle vara lite som Idol och det tycker jag har blivit ganska tråkigt. Istället fokuserade The Voice på de som är duktiga och inte har har med massa som bara vill vara med i TV, men inte kan sjunga (fast det är ju lite underhållande ibland också).

Jag är ändå lite delad i frågan om man bara ska lyssna på sången som man gör i The Voice. Jag tycker att vara artist innebär mer än att bara sjunga, man måste ha utstrålning t ex. Ibland kan det ersätta att man inte riktigt är sångare till 100%. Det blir ändå spännande att se fortsättningen på The Voice ikväll! Vad tycker ni om programmet?

Ola Salo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0