Take a photograph






Den här skönheten fyndade jag för ett par dagar sedan. Det är en analog kamera, Canon EOS 500, och det ska bli väldigt spännande att fota med den. Det följde med ett objektiv, 35-80 mm. Jag köpte dem för endast 130:- och sedan har jag köpt till batterier och filmrulle för ca 140:- tillsammans. Så nu är jag redo för att ge mig ut och fotografera! Jag tror tyvärr inte att den kommer att få följa med på några konserter än så länge. Där tar jag med mig en engångskamera istället för att få liknande kvalitet på bilderna.
 
Jag har en väldigt rolig nyhet som jag kommer att berätta väldigt snart! Bubblar nästan över av lycka, så håll ögonen öppna de kommande dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0