Peace, love and understanding

Medan flera av mina vänner är på Hultsfredfestivalen laddar jag för fullt för Peace and Love! Vi kikar på en bild från varje Peace and Love-festival jag har varit på tycker jag:

2009

Detta var mitt första Peace and Love. Jag fick se Pete Doherty och fick upp ögonen för honom på allvar. Köade även till signering med Mando Diao i över 30 grader. Sjukt varmt, men det var det värt!

2010

Jag fick se älskade Vampire Weekend, dissade (!!!) spelningen med The Kooks och såg en grym spelning med Robyn. Sugarplum Fairy överraskade även med att ha en spelning i sista stund. Den konserten! Mållös!

2011

Så var det förra årets festival. Jag stod längst fram på The Strokes och trodde sista stunden var kommen, såg Bob Dylan (!!!) och The Ark inledde sin sista sommarturné. Allt var så himla fint!

Jag undrar vad årets festival ska bjuda på?! Om 12 dagar vet vi!


Kommentarer
Postat av: Inez

Alltså, Strokes, hahaha, trodde verkligen också att min sista stund var kommen, HERREGUD, men jävlar i havet vad fantastiskt det var. Har fortfarande inte förstått att jag sett dem! Heeelt absurt.

2012-06-17 @ 21:16:56
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0