Blogga under Peace & Love 2012

Det har varit lite tyst här ett tag, men nu är jag tillbaka! Med ett väldigt fint besked på köpet. Jag ska nämligen till Peace and Love som bloggare i år!  Jag blev så himla glad när jag fick det mailet så det finns inte!!

Det blir fjärde året i rad jag är på Peace & Love, men första året jag är där som bloggare. Självklart har jag bloggat om det tidigare år också, som ni kan hitta i arkivet. Jag hoppas att blogg.se kan försöka fixa så att deras app fungerar. Det vore ganska smidigt att kunna mobilblogga under dagen också.

Bild från förra årets festival

Kommentarer
Postat av: Karin

åååh vad kul :D vi ses där

2012-06-13 @ 19:06:11
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0