I don't want you to go out looking so good

Den här sommaren var helt perfekt när det gäller konserter och festivaler. Jag fick blogga från festival i både Sverige och Schweiz. Vad kan man mer begära? Men jag kan inte låta bli att vilja ha något att se fram emot nu i höst och vinter. Nya konserter att boka in att boka in i kalendern. Tyvärr ser det inte ut som att det är någon speciell jag vill åka på just nu faktiskt. Väldigt synd!

Jag kommer dock titta över nästa sommars festivaler väldigt tidigt för nästa år hoppas jag att jag kan få möjligheten att blogga från ännu fler festivaler! Kan det inte bara bli sommar 2013 nu?
 
 
Bild från Peace and Love 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0