KONSERT: MUMFORD & SONS

I onsdags var jag och såg Mumford & Sons på Annexet. Tyvärr tog jag inte med kameran på konserten, så dessa bilder är tagna med mobilen.
 
 
Det var två förband, Half Moon Run och Mystery Jets. De första var okej och de andra var riktigt bra måste jag säga. Fastnade speciellt för deras låt Serotonin.
 
 
Sedan var det dags för Mumford & Sons. Vid det här laget hade det hunnit bli så himla varmt i publiken. Det kändes nästan som att det var sommar, 30 grader varmt och festival. Låtarna de körde finns som spotifylista HÄR. De inledde med Babel och I Will Wait. Jag gillar verkligen båda låtarna väldigt mycket så det var verkligen kanonbra inledning på konsert.
 
 
Konserten var bra, men jag måste dock säga att det var lite så stor variation i låtarna vilket var lite tråkigt. De skulle ha vågat göra låtarna lite annorlunda och inte bara spela alla rakt av. Det allra bästa var när tjejerna i First Aid Kit kom upp och körde Lions Roar tillsammans med dem! Magiskt!
 
I saw Mumford & sons this wednesday at Annexet. I didn't brought the camera to the concert, so these photos are taken with my mobile. There were two bands before Mumford & Sons, Half Moon Run and Mystery Jets. I really liked the last one! It was really warm in the venue when Mumford played. It was a good concert although they could have tried to do something different than from the records. My favourite part was when First Aid Kit entered the stage and they played Lions roar together. Magic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0