Sommar i P1

Igår var det sista sommarpratet för sommaren och det kunde ju knappast bli bättre personer som avslutade det - Gustaf Norén och Björn Dixgård. Jag var tyvärr på jobbet när det sändes, men jag lyssnade en bit när jag satt i bilen igår fram tills att min mobil inte vill ansluta till internet längre. Kul. Men det jag hörde var himla fint. De pratade bland annat om gamla minnen från Borlänge och hur de träffades. Jag ska fortsätta lyssna på det idag när jag har datorn till hands.
 
Jag har faktiskt inte lyssnat på några sommarprat än, men jag tänker att jag ska göra det nu under den här veckan då jag är ledig. Dessa 3 tänker jag börja att lyssna på:
 
Björn Dixgård och Gustaf Norén
Lyssna: Sommar i P1 med Björn Dixgård och Gustaf Norén 20130818 13:00
 
Kristian Gidlund
Lyssna: Sommar i P1 med Kristian Gidlund 20130630 13:00
 
Maja Ivarsson
Lyssna: Sommar i P1 med Maja Ivarsson 20130623 13:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0