Those fools, don't get my dreams

Jag har hunnit gå på ganska många konserter, men det finns ju en del band som jag inte har sett men som jag så himla gärna skulle vilja se. Tänkte att vi skulle ta och titta vilka det är:
 
The Libertines
Först och främst har vi ju The Libertines! Det finns inte något band som jag vill se så mycket som dem! Tyvärr spelar de ju inte tillsammans, men drömmen vore om de återförenades. Räkna med att jag kommer åka och se dem då!
 
 
The Kooks
De spelade på Peace & Love för ett par år sedan. Fråga mig inte vad jag gjorde då, men jag såg ett par låtar och sedan gick jag och kollade på något annat band som jag också ville se. Jag ångrar detta något grymt och vill bara se dem igen!
 
 
The Temper Trap
Jag har verkligen älskat dem sedan deras debutskiva 2009, men jag har aldrig sett dem. Problemet är att de är från Australien och spelar ofta där, men jag hoppas verkligen att de hittar till Sverige vädligt snart!
 
 
I have been to so many concerts, but there are still some band that I haven't seen and that I would like to see so badly. The Libertines is the band that I would like to see most of all. I really hope they reunite!! The other two are The Kooks (which I saw on Peace & Love some years ago but went to see another concert after some some songs, so stupid) and The Temper Trap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0