Yosemite/San Fransisco/Amsterdam

Då var det dags för den sista delen med bilder från min USA-resa. Näst sista dagen tillbringades i Yosemite National Park. Det var väldigt vacker natur som ni kan se!

 
Vi såg en varg som kom och sprang några meter ifrån oss.

 
Mot kvällen kom vi fram till San Fransisco där vi fotograferade Golden Gate-bron innan solen gick ner. När vi åkte över bron lyssnade vi på Daft Punk – Get Lucky - Radio Edit.
 
 
 
Dagen efter var det dags för mig att åka hem efter en fantastisk roadtrip i USA.
 
 
Golden Gate-bron från flygplanet.
 
 
Jag mellanlandade på Schipol i Amsterdam där jag hade 7 timmar så jag passade på att se stan på vägen hem, andra gången på två månader. Väldigt fin stad!
 
 
Efter att ha varit ute och rest i drygt ett dygn var jag sedan hemma efter en helt fantastisk resa. Helt sjukt hur många platser man fick se USA, platser som man aldrig hade kommit till om man hade åkt själv. Vi var ett väldigt bra gäng som åkte och det var himla kul att få åka tillsammans med Emma Svensson. Jag kan verkligen tipsa om att åka med på hennes fotoresor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0