KONSERT: HÅKAN HELLSTRÖM

I'm back! Det fick bli 3 månaders uppehåll från bloggen, men nu är jag tillbaka med massa nytt att skriva om!
 
Först och främst var jag och såg Håkan Hellström i lördags. Det var hans turnéavslutning och även min sista konsert för året. Inte helt fel att få avsluta konsertåret 2013 med Håkan Hellström liksom. Tyvärr blev det inget fotopass till konserten så det enda jag har att bjuda på är en kass mobilbild.
 
 
Jag och min kompis Caroline stod på andra raden i mitten och dansade och sjöng och hade det så himla bra under konserten. Han spelade i nästan 2.5 h så vi var helt slut efteråt av allt dansande. Det var en bra blandning mellan låtar från den nya skivan och gamla låtar som det kändes som att varenda person i publiken kunde texten till. Mina favoritlåtar från konserten var Ramlar (såklart), Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, Du är snart där och Nu kan du få mig så lätt. Nu kan du få mig så lätt var den sista låten som han sjöng och med bara pianokomp. Så. Himla. Fint. För er som inte var på konserten så har jag gjort en spellista med setlisten HÄR
 
Nästa inlägg blir 2014 och då är det dags att summera musikåret 2013! GOTT NYTT ÅR!
 
I'm back! I took a 3 months break, but now I'm back. I saw Håkan Hellström this saturday. It was his last concert on this tour and my last concert this year. Me and my friend Caroline stood on the second row and danced and sang and had a really great time. Next blog post will be from 2014 and then it's time to summarize the music year 2013! HAPPY NEW YEAR!

Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

Var också där. Vilken stämning! Kul att du bloggar igen.

2014-01-03 @ 16:57:43
URL: http://kahlokarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0