2012

2012 var ett fint år, så jag tänkte att vi ska kila lite vilka konserter det blev.
 
 
Det började med att pappa och jag såg Jesus Christ Superstar i april. Pappa fick biljettten av mig i julklapp och vi såg fram emot föreställningen båda två. Sjukt bra var den!
 
Sedan var nästa grej att jag åkte till Peace & Love. Med fotopass. Jag var så otroligt glad för att jag fick det.
 
 
Mina festivalband från 2010, 2011 och 2012 samt VIP-bandet till Eden.
 
 
 
 
 
Sugarplum Fairy, Vidar och Urban Cone.
 
I augusti åkte jag till Schweiz och Das Festival. Det kan ha varit bland det roligaste jag har gjort!
 
 
 
 
The Bianca Story, scenen och Mando Diao
 
Det blev inte fullt så många konserter 2012 som det har blivit de senaste åren, men det vet jag att det kommer att bli ändring på 2013. Jag har redan 5 konserter inbokade och planerar att gå på Peace & Love och en eller två festivaler till. Jag hoppas såklart på att få fotopass, men man kan ju aldrig veta. Sedan kommer bilderna förmodligen bli ännu bättre eftersom det nya objektivet är på väg hem till mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0