Festivalsommaren

Jag har redan börjat fundera lite på vilka festivaler som jag ska besöka i sommar. Än så länge har jag inte bestämt till mig till 100% vilka det blir.
 
 
Peace & Love
Det blir förmodligen ett besök på Peace & Love även i år. 5:e året i rad. Förhoppningsvis kanske även med presspass om jag har tur. Dock jag kommer jag nog vara sjukt trött eftersom jag kommer hem från USA 2 dagar innan.
 
 
Putte i parken
Det beror lite på vilka band som kommer och hur trött jag är efter USA och P&L, men förmodligen blir det Putte i parken också. Jag var där -10 och -11, men förra året blev det inget besök.
 
Festival i Europa
Det skulle vara väldigt roligt att åka på en festival någonstans i Europa. De stora som är i Tyskland ser det tyvärr inte ut som att jag kan på för det krockar med annat. Med Sziget i Ungern och eller någon festival i Schweiz hade ju inte varit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0