Sziget festival

De senaste dagarna har först bestått av otrolig glädje, sedan beslutsångest och sedan lite ledsamhet. Jag fick nämligen ackreditering till Sziget festival i Budapest!! Inte nog med det så fick jag två ackredteringar till bloggen! Jag var så otroligt glad och det känns så himla stort!!! Men sedan, efter många om och men, fanns det ingen av mina foto- och konsertintresserade vänner som kunde åka plus att det blir lite stressigt just nu. Jag var nämligen så säker på att jag inte skulle få ackreditering till Sziget att jag har bokat en resa till Prag dit jag åker imorgon, taggad som tusan.
 
Det är självklart jättetråkigt att jag inte kan åka till Sziget festival, men jag är väldigt glad att jag fick ackreditering och hoppas på en ny chans nästa år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0